סל הקניות שלך
מוצרים בסל הקניות: - 0.00 ₪

סל הקניות שלך ריק

סכום ביניים: 0.00 ₪

שירות הלקוחות של לייה

המדיניות של לייה היא קודם כל שביעות רצון הלקוח. ולכן, אם רכשת פריט אך המידה שגויה או שהתחרטת מכל סיבה שהיא, אנחנו עומדים 

מאחורייך, ותוכלי להחליף או להחזיר את הפריט. 

אז איך עושים את זה ומה את צריכה לדעת?

החלפת מוצר

~ ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מרגע קבלתו, ובתנאי שלא נעשה בו שימוש ולא נגרם לו פגם/נזק, כמו כן, הפריט יוחזר עם התווית שהגיעה עליו.

~ את הפריט המוחזר יש לשלוח למען הבא: "לייה", הדקלים 86, קניונית הכיכר, פרדס חנה.

~ את הפריט המוחזר יש לשלוח חזרה בדואר רשום.

~ יש לציין בטופס ההחזרה איזה פריט תרצי לקבל במקום הפריט המוחזר.

~ בעבור פריט מעל 50 ₪ לא תחויבי על משלוח חדש.

~ לא תתאפשר החלפה / החזרה של גרביונים / תחתונים.

החזר כספי

~ החזר כספי יינתן בקיזוז 5% מסכום הרכישה על פי החוק.

~ לא יתקבל החזר כספי בעבור דמי משלוח.

~ הזיכוי יבוצע מאותו כרטיס שממנו בוצעה ההזמנה.

~ אנו נפנה אליך לזיכוי האשראי ברגע שנקבל את הפריט המוחזר, אין צורך לפנות לחברת האשראי.

משלוחים

~ הפריטים נשלחים ע"י דואר ישראל בדואר רשום.

~ עלות משלוח חבילה 15 ₪.

~ ברכישה מעל 300 ₪ תקבלי משלוח חינם!

~ זמן אספקה בדואר רשום, בהתאם לזמני האיסוף והשילוח של דואר ישראל ליעד המזמין.

אופן התשלום וקופונים

~ ניתן לשלם באמצעי תשלום המופיעים בעת ההזמנה באתר בלבד או בהגעה לחנות

~ זיכוי יינתן באמצעות אמצעי התשלום ששולם בלבד במידה והנהלת החנות תחליט כך.

~ הקופונים הינם אישיים ולא ניתנים להעברה, הפצה או סחר.

~ לא ניתן להמיר קופונים בשום אופן או לחילופין לקבל זיכוי כספי עבורם.

~ ההנהלה רשאית לבטל את הקופונים מעת לעת לפי שיקול דעתה.

 
צפייה בהזמנות

~ ניתן לצפות בהזמנות שבחשבונך באמצעות התחברות לאתר עם שם המשתמש והסיסמא איתם נרשמת.

~ במידה ואינך יודעת את פרטייך, ניתן לברר את סטטוס ההזמנות שלך דרך מוקד שירות הלקוחות של הסניף.

~ לא ניתן לבצע שינויים בהזמנות שכבר טופלו על ידי צוות הסניף. 

עדכון המידע האישי בחשבון

~ באפשרותך לעדכן את המידע האישי שלך על ידי התחברות לאתר עם שם המשתמש הוסיסמא איתם נרשמת.

~ כמו כן באפשרותך לעדכן את פרטייך באמצעות שירות הלקוחות הטלפוני שלנו.

~ המידע בחשבונך הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

 
 
 
שאלות נוספות

לשאלות ובירורים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון שמספרו 077-5004649, או במייל

.liya@li-ya.co.il 

נשמח לעמוד לשירותכן,

" לייה "